poniedziałek, 24 października 2022

Krzyżówka z przymrużeniem oka nr 44/2022 - Angora rozwiązanie

 

Blog utrzymuje się z reklam.

Dziękuję za wsparcie i dobre słowo :)

 

POZIOMO
A1 instrukcja, jak zrobić medalion

pokaż hasło:
A16 kolega zecera w lesie?

pokaż hasło:
B7 on działa, gdy spółka przestała działać

pokaż hasło:
C2 ma dom w kształcie... miski

pokaż hasło:
D7 zakończenie rękawów i nogawek też

pokaż hasło:
D16 materiał na Ewę

pokaż hasło:
E3 inflacyjny garb

pokaż hasło:
F16 motyl na kosie

pokaż hasło:
G1 imponuje siłą

pokaż hasło:
H16 muzułmański VIP

pokaż hasło:
I4 kształtuje babkę

pokaż hasło:

 

Blog utrzymuje się z reklam.

Dziękuję za wsparcie i dobre słowo :)

 

K1 zwykle jest już w cenie

pokaż hasło:
K17 bywa, że ponoszą ludzi

pokaż hasło:
Ł7 palindrom anatomiczny

pokaż hasło:
Ł16 ramy: od - do

pokaż hasło:
M1 dobrze leży na portierze

pokaż hasło:
M9 może być lama

pokaż hasło:
N16 zniewolony sługa acana

pokaż hasło:
N20 wierzbowe imię

pokaż hasło:
O7 wędrujący kramarze

pokaż hasło:
P2 składają ją, choć bez części

pokaż hasło:
P16 trzy nogi pod kamerą

pokaż hasło:

 

Blog utrzymuje się z reklam.

Dziękuję za wsparcie i dobre słowo :)

 

PIONOWO
1D gruba ryba w partii

pokaż hasło:
3A w tany ruszyli w piwnicy

pokaż hasło:
3J karierę chcą robić za wszelką cenę

pokaż hasło:
5A potrafi nawarzyć piwa w robocie

pokaż hasło:
5K fusy na dnie filiżanki

pokaż hasło:
6G utarty i oklepany

pokaż hasło:
7A najbiedniejsza dzielnica miasta

pokaż hasło:
7L skrzynia retro z szufladami

pokaż hasło:
9A uczy gospodarowania

pokaż hasło:
9L jemu dane przesyłać i odbierać dane

pokaż hasło:
12A pod nim mieszkasz

pokaż hasło:

 

Blog utrzymuje się z reklam.

Dziękuję za wsparcie i dobre słowo :)

 

12M cecha twardziela

pokaż hasło:
14A krewny znany z zamiany

pokaż hasło:
14M gady goszczące w kieszeniach

pokaż hasło:
16A kijek do sterowania

pokaż hasło:
16L sędzia zmarłych Egipcjan

pokaż hasło:
17F brawa na stojąco

pokaż hasło:
18A węgiel ze zmiany

pokaż hasło:
18K co za okropność!

pokaż hasło:
20A dedykacja dla fana od znanego pana

pokaż hasło:
20J wprowadzenie panny do grona mężatek

pokaż hasło:
22D każda siostra mu sprosta

pokaż hasło:

 

Blog utrzymuje się z reklam.

Dziękuję za wsparcie i dobre słowo :)

 

13 komentarzy:

  1. dla mnie hasło D22 - każda siostra mu sprosta to opatrunek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wpisałam "opatrunek".

      Usuń
    2. Opatrunek jest bardziej logiczny(też tak myślałem i wpisałem). Nie pierwszy to przypadek w tej Gazecie, że trudno doszukać się logiki. Bardzo często mylne są odpowiedzi jeżeli chodzi o liczbę pojedynczą lub mnogą. Źle postawione pytania.

      Usuń
    3. Jestem dumna z siebie bo od razu wpadłam na braciszka.

      Usuń
  2. Ja też wpisałam opatrunek

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za "opatrunek". Braciszek raczej bez sensu

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też wpadłam na opatrunek
    :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie rozumiem: motyl na kosie - kokarda :-(((

    OdpowiedzUsuń
  6. Kosa to inaczej warkocz

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuję za rozwiązania, najpierw próbuje swoich sił a później posiłkuję się Waszymi podpowiedziami 👍❤️🍀🌼😘

    OdpowiedzUsuń
  8. Miód na moje uszy, dzięki wszystkim za uwagi, całuski..

    OdpowiedzUsuń
  9. To jest krzyżówka z przymrożeniem oka

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Archiwum bloga

Polecam

Polecam
Słownik Krzyżówkowicza
Motyw Rewelacja. Obsługiwane przez usługę Blogger.